Scary Movie 5 – Recenzie

0

Scary Movie, filmul acela care parodiaza alte filme. Aceasta serie ne-a incantat de fiecare data cu parodii ale celor mai cunoscute filme de groaza sau thriller. De daca aceasta filmele parodiate au fost Mama, Paranormal Activity, The Evil Dead si drama aceea despre balet Black Swan. Partea a 5 a din “trilogie” nu s-a comparat deloc cu primele patru filme, producatorii fortand uneori umorul ca sa nu mai zic de glume care au fost seci. Charlie Sheen lovit in cap si intre picioare, Simon Rex lovit in cap is intre picioare , toata lumea e lovita, la un moment dat cam prea mult.

Filmul incepe cu o scena in care apar Charlie Sheen si Lindsay Lohan, o scena lipsita de imaginatie care nici macar nu va avea vreo legatura cu povestea finala, ca sa nu mai zic de scena cu Snopp Dogg sau Lion sau ce animal mai e acum , in care din nou este prezentat stereotipul de negru care injura si are arme la el si mai consuma droguri ca asta e de a dreptul amuzant in zilele acestea.

scary-movie-5-01-1

Cat despre povestea adevarata a filmului, in cabana pe care Snopp si inca un tip o zaresc in departare, acestia gasesc doua fete , probabil ca ati vazut filmul horror Mama, aceste fete sunt ale lui Charlie Sheen si Dan (Simon Rex) e unchiul lor si el impreuna cu Jody (Ashley Tisdale – tipa din Disney) se hotarasc sa le adopte. Multe scene fara um pic de umor, o casa bantuita, camere de supraveghere gen Paranormal Activity, scene cu Black Swan prea multe, drama?! cateodata si cam atat, a da exact si Anna Faris nu joaca , in schimb mai apare pe acolo si Mike Tyson.

scary-movie-5-picture01

Ce mi-a placut a fost scena cu aspiratoarele acelea de piscina, faza cu Inception si cu tipul ala ce semana cu DiCaprio si bataia cu ingijitoarea aceea mexicana.

In concluzie, va recomand sa mergeti sa vedeti filmul acesta doar daca sunteti fani, sau daca va place prostia exagerata, comedia sa zicem sau daca nu luati-l pe dvd, bluray ca tot aia e.